Marketing management

Waarom zou je een groot deel van jouw marketingbudget spenderen aan iemand in dienst die zich (meestal) te comfortabel voelt om écht resultaten te leveren? Dat is de vraag en het pijnpunt die wij behandelen met onze marketing management op maat.

Omdat dit waarschijnlijk vragen opwekt:

Ik vind het belangrijk snel te communiceren met iemand op kantoor. Hoe lossen jullie dit op

Eén van de belangrijkste voordelen aan een marketing manager in dienst is dat je ze op elk moment van de dag kan gaan storen 🙂
Echter is dit contraproductief en breng je de marketeer uit zijn of haar concentratiezone. Hoe zorgen wij voor snelle & juiste communicatie? Dagelijks (meermaals) bellen is aangeraden, maar tussendoor zijn wij ook bereikbaar van 10u tot 22u via WhatsApp. Na elke werkdag laten wij jou een status quo weten, zodat je zelfs beter op de hoogte blijft dan met een interne marketeer.

Zonder het product of de bedrijfscultuur te kennen, beginnen wij logischerwijs niet aan de marketing. Meer nog, indien wij zelf geen fan zijn van het product of het bedrijf kunnen wij helaas niet samenwerken. Wij moeten het product door & door kennen en appreciëren vooraleer we de juiste marketing kunnen doen. Dit gebeurt meestal door een introductiemaandje (onbetaald) te nemen, waarin we ons verdiepen in jouw product en bedrijf. In deze periode komen we meestal een tijdje meedraaien op kantoor en testten we jouw product uitgebreid indien mogelijk. 

Wel eerst en vooral is het loonsysteem in België véél te duur en gewoon economisch onvoordelig voor bedrijven. Daarbovenop moet je geen auto of andere voordelen meerekenen in onze vergoeding. Nog steeds zijn we goedkoper dan een netto-salaris van een gemiddelde marketing manager, omdat: 

  • Wij weten meestal heel snel wat te doen, en twijfelen niet
  • We hebben reeds zoveel strategieën mogen bepalen voor bedrijven en weten exact welke werken, welke niet
  • De executie van jouw en onze plannen is zo geoptimaliseerd waardoor er enorm veel tijd bespaard wordt
  • Wij zijn meesters van delegeren en freelancers laten opbieden tegen elkaar om de taken zo goed en voordelig mogelijk te laten uitvoeren
  • Door 7 klanten te dienen kunnen wij onze workflow optimaliseren en daarom ook zorgen dat we minder moeten aanrekenen

Wij werken in een 3-6-9 structuur, gemaakt door onze icoon Nikola Tesla. Alles is energie, wij zorgen ervoor dat jouw en onze energie juist gespendeert wordt.

  1. Introductie tot bedrijf & product (3 weken)
  2. Testfase content & advertenties (6 weken)
  3. A/B testen & schalen (9 weken)

Hierna is onze expertise in jullie marketing verwerkt en is het puur onderhouden en nieuwe creatieve manieren verzinnen om extra op te vallen. Logischerwijs wordt je naarmate van tijd minder gefactureerd omdat we ook minder werk hebben aan het onderhouden tegenover het opzetten en oprichten van een werkend marketingorganisme.